
Prawdopodobnie znasz ten moment, w którym po kilkumiesięcznej pracy nad utworem, nadchodzi czas pokazania piosenki całemu światu i okazuje się, że nikt jej nie słucha. Masz kilka, może kilkanaście wyświetleń na YouTube i kilkadziesiąt odsłuchań na Spotify. To pokazuje, że nie miałeś żadnej strategii promocji, bądź była źle przygotowana. My przygotujemy dla Ciebie indywidualną kampanię promocyjną piosenki, do własnej realizacji, która zwiększy Twoje szansę na osiągnięcie sukcesu w biznesie muzycznym.
Co otrzymasz po zakupie produktu:
-
Wskazówki, jakie działania warto podjąć przed rozpoczęciem kampanii promocyjnej piosenki.
-
Lista sprawdzonych dystrybutorów + gotowa treść maila do przesłania do dystrybutora.
-
Najskuteczniejsze działania do realizacji, podczas pierwszych 10 dni premiery piosenki.
-
Wskazówki do jakich grup na Facebooku dołączyć.
-
Pięć gotowych treści postów do umieszczania na Facebookowych grupach.
-
Gotowa treść informacji prasowej do wysłania do portali muzycznych.
-
Gotowa treść maila do przesłania do rozgłośni radiowych.
-
Ponad 50 adresów mailowych do rozgłośni radiowych (prezenterzy, dyrektorzy muzyczni).
-
Pięć gotowych treści postów, które Twoi znajomi będą mogli umieszczać w swoich social media.
- Wskazówki, jak prowadzić profile w social media, podczas kampanii promocyjnej piosenki.
Kampania jest na tyle uniwersalna, że możesz ją stosować, również w przyszłości, do kolejnych utworów.
Po zakupie produktu skontaktujemy się z Tobą mailowo w celu omówienia szczegółów związanych z premierą piosenki.
Jeśli masz pytania związane z produktem, pisz śmiało na adres kontakt@biznesmuzyczny-records.pl
O Autorze:
Krzysztof Jan Grys - twórca pierwszego w Polsce kanału na YouTube przekazującego wiedzę z zakresu funkcjonowania biznesu muzycznego oraz marketingu muzycznego. Menedżer muzyczny, kompozytor, social media manager. Właściciel agencji marketingu muzycznego i wytwórni muzycznej Biznes Muzyczny Records. Na codzień pomaga początkującym muzykom i wokalistom wejść w świat Biznesu Muzycznego, co ma doprowadzić do podpisania przez nich jak najlepszego kontraktu z wytwórnią muzyczną lub funkcjonowania, jako niezależny artysta. Wiedzę z zakresu funkcjonowania biznesu muzycznego i marketingu muzycznego uzyskał poprzez międzynarodowe szkolenia prowadzone przez największe wytwórnie muzyczne (Sony Music, Universal Music, Warner Music), agencje marketingu muzycznego, menedżerów (m.in. Scooter Braun - menedżer Justina Biebera, Ariany Grande i Kanye West) oraz międzynarodowe konferencje związane z biznesem muzycznym.
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie
